NEJVYŠŠI VÁHA: 86Kg
68 66 64 62 60 58 55 52 48

Duben 2014

29.4.2014

29. dubna 2014 v 13:25 Jídelníček
Snídaně: bílý jogurt, pomeranč, hrstka vloček
Svačina: 1/2 krajíce chleba s margarínem, šunka, okurek (prostě mne to nechutnalo, tak sem to nedokázala celé sníst)
Oběd: vařená rýže, dušené kuřecí maso, mrkvový salát
Svačina: ----
Večeře: opečený celozrnný chleba, 2pl šunky, plátek sýra, okurek
Pití: 2,5l vody
Pohyb: workout (2×břicho, 1×zadek)


Omluva

29. dubna 2014 v 13:16 Diary
Omlouvám se, aler přiznám se, nechtělo se mi sem psát, váhu si držím, ale teď jsem se zase nějak vyhecovala a začnu opět z hubnutím.




10.4.2014

10. dubna 2014 v 9:17 Jídelníček
Dobré ráno krásky,
doufám, že dnes bude další den, kdy zapracujem na svém snu a budem se v rámci svých možností držet, protože malé krůčky k cíli vedou k velkým cílům. Dneska sice prší a je hnusně, ale cítím se fajn, plná energie, mylsím, že je to tím cvičením a doporučenou stravou. A jinak musím říct, že se mi asi roztahly kalhoty anebo jsem zhubla.

Snídaně: ovesná kaše (55g vloček) + banán + špetka skořicového cukru
Svačina: celozrnná bulka s margarínem, krůtí šunkou, plátek sýra + okurek
Oběd: vařená brokolice, brambory
Svačina: ---
Večeře: kuřecí maso, rajčeta, jedna malá brambora
HŘÍCH: kus čokolády
Pití: 0,5l zeleného čaje, 1l vody citronem, 1l vody
Pohyb: chůze do kopce, rychlá chůze 20 minut, workout (2×břicho, 1 zadek), posilování na ruce

BMR: 1510kcal
PŘÍJEM: 1440kcal
VÝDEJ: 2040kcal (bmr+cvičení)
ASI PUJDU JEŠTĚ NĚCO DĚLAT :D



Je mi fajn

9. dubna 2014 v 16:17 Diary
Už je mi konečně dobře, všechno jsdem ze sebe dostala, doslovama jsem se přes telefon vyplakala příteli na rameni. A řekla jsem mu všechno, i co bylo dřív, což je velice důležité pro ty moje úzkostné stavy. Jsem ráda, že mě podporuje a že při mě stojí a snaží se mně pomoct, jenže občas mám strach, že by se takový mohl líbit i jiným (šíhlejším) a zároveň mi řekl, že se mu moc líbila i před rokem a to jsem měla přes 70kg, doufám, že nelhal.
No a taky mi zakazuje dívat se na thinspo, prej to není ženská, jako sama za sebe říkám, moje thinspo na blogu jsou zdravé baby, ne holky s podváhou. Myslí si, že prostě nechci jíst, ale nejde mu to podobrém vysvětlit, že já jíst chci, ale zdravě, tak aby to prospívalo mému tělu a abych byla zdravá a taky nechci mít nadhávu, moje aktuální BMI je 26,16.

9.4.2014

9. dubna 2014 v 10:50 Jídelníček
Ráno jsem zaspala, chtěla jsem jít do školy pěkšy, ale musela jsem trolejbusem, no kámošky mi sice zlepšili náladu, ale s nikým jsem o tom nemluvila, Bože kéž bych mohla zapomenout, jediné štěstí je, že trolejbus nejedeš až k naší škole, tak musím kousek po svých. Navíc jsem si zapomněla ovoce, které mám mít na sváču, tak jsem si koupila bebe, noc nic pak uberu na odpo svačině a večeři

Snídaně: celozrnná bulka s krůtí šunkou, plátek sýra, kousek salátové okurky
Svačina: bílý jogurt + bebe sušenky
Oběd: zeleninový salát s kuřecím masem
Svačina: 100g jahody, 70 ml plnotučné mléko, jablková müsli
Večeře: vařené vajíčko, vícezrnná bulka, margarín light (vím, že to není dobré, ale nic jiného nemám), plátek šunky, okurek, rajče
Pití: 2l vody s citrónem, 1l vody
Pohyb: chůze do kopce, 30 min. chůze, cardio burn milion calories, workout na zadek, 2 workouty na břicho (od Rebeccy-DOPORUČUJU)

BMR: 1510kcal
PŘÍJEM: 1320kcal
VÝDEJ: cca 2010 kcal (BMR+cvičení)

Totálně zku*vená nálada

9. dubna 2014 v 6:56 Diary
Už od včerejší půlnoci mě zas přepadla depka, přijdu si k ničemu, odporná, nechutná, nikdo mě nemá rád, nikdo o mě nestojí, přítel je se mnou určitě, jen aby nebyl sám, přitom se nemůžu zbavit mylšenky na to, že chce dokolanou, hubenou vysokou pi*du. Nedokážu už ani zhubnout, jsem nula. Včera byla taková krizovka, že jsem ani nechtěla mluvit, pak jsem se nakonec rozkecala, přítel mně řekl, ať t řeknu matce, jen moji mamku tohle nezajímá, nezjímám totiž nikoho, ani moje stavy, ani to, že jsem už tolikrát chtěla umřít.
Ráno jsem k tomu zaspala, takže teď sedím ve škole jako můru a zapomněla jsem si svačinu, takže budu mít jen jogurt, žádné ovoce, bože jsem píč*.


Rady od fitnessáků

8. dubna 2014 v 9:12 Diary
Většina lidí umí zhubnout, ale ne všichni jdou na to správně, aby tělo netrpělo. Já jsem zhubla z váhy 86 na 67 tím, že jsem začala hlavně pravidelně jíst, snídala jsem a jedla jsem dá se říct dostatečně, hlavně jsem se na noc nepřežírala a občas sem cvičila. Přes léto jsem si dala výzvu, musím říct, že výsledky byly perfektní, měla jsem krásné nohy a byla jsem zpevněná, ale když jsem přestala výzvu cvičit, tak to šlo zase do kytek, váha zůstala cca stejná.
Ale pojďme k tomu, co mi poradili lidi z fitness. Upozorňuji, že mým cílem je vypracovaná postava, ne hubená a křehká (i když se mi to líbí). Pro představu přidávám fotku.
Tumblr

Takhle budu jednou vypadat, pokud budu jíst tak jak mám, budu makat a nechám si udělat prsa, které mi na mje příšerné naléhání a škemrání slíbil přítel (doufám, že svoje slovo dodrží) Smějící se.
A jak zněli rady???
  • Vypočítat si svůj BMR (bazální metabolismus) jehož vzorec najdete ZDE
  • Vypočítat si ideální příjem složek potravin, jde to třeba na kaloricketabulky.cz
  • Dodržovat stanovené hodnoty (C,T,B)
  • Přijmout tolik, kolik je bazální metabolismus
  • Za den spálit pohybem minimálně 500kcal (7000kcal= kilo sádla dole)
  • Najít si kvalitní kardio na rozehřátí
  • Kvalitně posilovat
  • Dostatečně pít
  • Dostatečně spát
  • Vyřadit light výrobky
  • Nepřehánět to s bílkovinami
  • Nechtít výsledek hned (všechno má svůj čas)

8.4.2014

8. dubna 2014 v 8:58 Jídelníček
Snídaně: bílý jogurt + 2 veliké jahody
Oběd: čočka na kyselo, vařené vajíčko
Svačina: tvarohová tyčinka, kousek čokolády
Večeře: zeleninový salát s kuřecím masem, zakáplí citronem
Pití: 1,5l vody s citronem, 0,5l vody
Pohyb: rychlá chůze 30 minut, 2 min. jumpjacks s činkama, 2 workouty na břicho, 1 workout na zadek

BMR: 1510
PŘÍJEM: cca 1390 kcal
VÝDEJ: cca 1950 kcal

Dneska jsem spokojená, akorát když jsem jedla ten zeleninový salát, tak jsem si musela jít přidělat, zakápla jsem to citronovou šťávou a bylo to fakt luxusní, ještě si možná potom večer zacvičím nějaké cardio s Rebeccou. Ale i když venku prší, mám nějakou super náladu, konečně mě hubnutí zase začalo bavit, i když jsem si dala kousek čokolády, se neposeru, cvičneím to spálím a nebudu to zas tak hrotit.




2.4.2014

2. dubna 2014 v 9:00 Jídelníček
Snídaně: ovocný salát
Oběd: tortila s kuřecím masem a ledovým salátem + rajčata
Svačina: celozrnná bulka s ramou light, krůtí šunka, ledový salát
Večeře: celozrnná bulka, vajíčko, rajče
Pití: 0,5l zeleného čaje, 2l vody
Pohyb: procházka 30 minut, 20 min rychlá chůze