NEJVYŠŠI VÁHA: 86Kg
68 66 64 62 60 58 55 52 48

Květen 2014

19.5.2014

19. května 2014 v 13:18 Jídelníček
Tak sem po víkendu tady a je konečně krásně, cleý víkend jsem strávila doma s přítelem a v neděli u babičky. Teď mám téměř měsíc volno, ve středu dělám jednu zápočet (doufám, že ho dám a že zkouška bude vypsána na nějaký červnový termín) a v pondělí zkoušku....a poslední mě čeká koncem června, tak se budu snažit učit, ale teď už vážně, nechci dělat nic na opravný termín....kromě toho řeším, co si obléct na svatbu, jdu v srpnu kamarádce a pak ještě známému, jen obyčejný host, žádná družička nebo svědek..nevíte prosím, kde mají nějaké zajímavé šaty? Nechci nic obyčejného, ale nechci ani dlouhé šaty, dělá mě to zbytečně starší.

Snídaně: banánové smoothie
Oběd: trestka, trocha pečených brambor, velká mrkev, pár koleček okurky
Svačina: 4 kolečka šunky, 2 plátky sýru, rajče
Večeře: 2 knacky s tuňákem ve vlastní štávě, velká mrkev
Pití: 2l vody, 0,3l pepsi light
Pohyb: doplním

Dneska mám nějaký mrkvový den, nechápu, nikdy jsem mrkev nejedla

15.5.2013

15. května 2014 v 10:11 Jídelníček
Dneska se mi absolutně nechtělo z postele, nejraděj bych tam ležela celý den. Venku prší a fouká, to úplně nesnáším, ale pořád lepší, než aby bylo takové horko, že bych se musela odhalit.

Snídaně: ovesná kaše (40g ovesných vloček, uvařené s mlékem a vodou) + 2 jahody
Oběd: dušené kuřecí maso s rýží, zeleninový salát
Svačina: domácí avokádový puding
Večeře: zeleninový salát s krůtím masem
Pití: 2l vody
Pohyb: chůze, kardio



14.5.2014

14. května 2014 v 12:56 Thinspiration
I když je dneska celkem hnusně, jak je fakt dobrý den, udělala jsem dvě zkoušky, jupíííííííí. Už mě čekají jen 2, alespoň doufám, že jsem písemné zkoušky udělala, jinak bych dělala 3 nebo 4...navíc dnes když jsem přidávala thinspo, tak mě to zase pěkně nakoplo, říkala jsem si že dnes nezvládnu cvičení, ale dám ho a pak se mi bude i líp usínat. Kromě toho šmejdila jsem po obchodech a narazila jsem na krásný overal, ale byl mně velký přes boky a meší neměli Plačící

Snídaně: celozrnná bulka s ramou, dvě kolečka kuřecí šunky, 10 koleček okurky
Svačina: menší banán, 4 jahody
Oběd: zeleninové rizoto se sýrem (eidam 30% t. v sušině)
Svačina: bílý jogurt, lžička vloček, pár oříšku a rozinek
Večeře: těstovinový salát (40g těstovin), hoooodně zeleniny, 2 plátky sýra (eidam 30%), 2 plátky šunky, 2 čajové lžičky jogurtu
Pití: 2l vody, 0,5l zeleného čaje
Pohyb: chůze, cardio: best exercise for burning milion calories, The 7 best ab exercise, Victoria´s secret Angel Butt workout


13.5.2014

13. května 2014 v 7:49 Jídelníček
Snídaně:7:00 kaisserka (3/4) + 40g avokádové pomazánky, + 10 koleček salátového jogurtu (A proč nebyla kaisserka celá? Protože jsem děsně šikovná a kaisserka mi spadla na zem a já jsem na ni ještě stoupla Smějící se
Svačina: 4 jahody, 50g tvarohu milbu 1,1% tuku
Oběd: vařené brambory, pečená ryba, zeleninový salát
Svačina: 150g tvarohu + hrtka oříšků
Večeře: ařené brambory, pečená ryba, salátová okurka
Pití: 0,8l zeleného čaje, 2l vody s limetkou
Pohyb: chůze, cardio, workout 2× břicho a 1× zadek a stehna

Měření 12.5.2014

12. května 2014 v 20:09
Rozhodla jsem se, že se budu spíš měřit, než vážit, protože mi nějak blbne váha a pokaždé ukazuje jiné číslo. Teď budu týden cvičit workouty od Rebeccy a pak se po týdnu pro srovnání změřím.
Work for it ! 💪👏😊


Pas: 75,5cm
Boky: 90cm
Zadek: 98,5cm
Stehno: 54,5cm
Nad kolenem: 41,5cm
Lýtko: 37cm
Paže: 29cm
Zápěstí: 15,5cm

Chci hlavně zhubnout břicho a stehna a zpevnit zadek
A kolik bych chtěla zhubnout? Cca 10cm přes pas, přes zadek 5-8xm a přes sethna 8-10cm, lýtko 4cm a paže 5cm.

Ukázkový jídelníček

12. května 2014 v 11:24
Dámy, prosím vás o hodnocení těchto jídelníčku, co si o tom myslíte, jestli je to málo nebo moc, jestli něco přidat nebo ubrat.

Snídaně: 4 jahody, kiwi, bílý jogurt
Svačina: celozrnná kaiserka s lučinou, žlutá paprika
Oběd: zeleninové rizito se sójou
Svačina: 100g tvarohu a broskev
Večeře: vařená brokolice, plátek kuřecího masa

🍊🍎🍏

Mozzarella

Snídaně: 2 banánové palačinky (banán+vejce+ troška vinilky) na teflonce, bez oleje, 2 větší jahody
Svačina: 100g ananasu, menší broskev,
Oběd: celozrnná tortila s kuřesím masem a salátem, lžička bílého jogurtu
Svačina:celozrnné pečivo s lučinou, krůtí šunka ledový salát, 3 cherry rajčátka
Večeře: vařené vajíčko, zelenina, knack

Xx


fruit | Tumblr



Kašlu na sebe

12. května 2014 v 11:06
Kriste, co se mnou je, jen na sebe kašlu. Prostě musím faklt začít od začátku a začít makat, před téím šlo už po týdnu cvičenéí s Rebeccou vidět, jak hubnu a jak sem se zpevnila...i můj malý bratranec, mi řekl, že už nejsem tlustá a mám hezkou prdel Smějící se . Chtěla jsem se vás zeptat, kdybych si občas dala nějalou očistu něco ve stylu dieta modelek, jen bych si to upravila, tak by to bylo dobré? Nebo mi to spíš uškodilo? Tím myslím, že bych to držela třeba jen den nebo dva a to max jednou za dva měsíce.